zorbing

hej hej =) läne sen nu ;) min morbror, hans tjej och min kusin har varit här och käkat middag och så blev det lite julklappsutdelning. jag och min lillasyster fick tillsamans att göra en helgalen grej.. zorbing!

grejen är att man kryper in i en gigantisk uppblåsbar boll som de sen puttar ner för en backe. man spänns fast först och i den här bollen vi ska vara i så kan man vara två i samtidigt så jag och min lillasyster ska spännas fast i en gigantisk boll och puttas ner för en backe! helt sjukt! glömde till och med att säga tack till dem för att jag blev så himla rädd, eller jag vet inte riktigt. jag ryser bara jag tänker på det men vilken jävla kick det kommer att va! =D så himla kul! fast man måste säkert vänta med att göra det tills på sommaren men ändå =D


ungefär så där ser det ut fast att man är två stycken i en..

http://www.youtube.com/watch?v=6U1N7Lt925U

Kommentarer
Postat av: anna

ska bli rooooligt! :)

2010-01-29 @ 00:55:08
URL: http://blogg.alltombarn.se/anna/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0