oj då ;S

oj.. nu är det lite väl länge sen som jag bloggade. har varit hemma och latat mig bara men igår var jag med jossan =) mysigt mysigt.men iaf.. imorgon blire bio, men vem vet.. blir säkert inte av som allt annat? vet inte vilken film det blir riktigt men vi får vell se antar jag.  kommer säkert lägga in dagens outfit också om jag kommer ihåg det... börjar bli lite långtråkigt med allt bloggande. speciellt när man har så få läsare.

nu ska jag iaf försöka sova.. måste väbda tillbaks på dygnet snart, skola på måndag =/
känns som att jag har förändrats ganska mycket på bara det här lovet, känn som att eftersom att jag inte har varit så mycket ´med kompisar så har jag slutat bry mig om vad andra tycker... började tänka på det igår.. lyssnar inte på samma musik, har lite annurlunda kläder och tänker nog lite annurlunda också. vet inte om det är nånting possitivt eller negativt men vi får se hur det blir sen när jag börjar skolan igen.


puss på er <3


Kommentarer
Postat av: emmsan!

helt klart positivt ;)

2010-01-08 @ 21:51:45
Postat av: emmsan!

helt klart positivt;) (vet nt om min förra kommentar kom me xD)

2010-01-08 @ 21:52:51
Postat av: Mulle Meck

Gillar dig gumman. Puss

2010-01-10 @ 11:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0