nattbloggning..¨brrr

du betyder verkligen allt för mig gmn <3 du är helt jävla perfekt i mina ögon och trots mina brister så stannar du kvar som min bästa vän. jag älskar dig mer och mer för varje dag som går bby och jag måste erkänna att både du och jag har mognat så jävla mycket på sista tiden, vi har kommit över det där j*vla bråk kappitlet coh det är jag så jävla glad för. varje gång vi bråkar fäller jag en tår men trots det så kommer jag aldrig sluta älska dig bvän <3 jag förstår att jag aldrig kommer bli DIN allra bästa vän men jag bryr mig inte längre, jag är bara så himla glad över att du ens finns i mitt liv! de här senaste veckorna har varit så jävla underbara (så klart saknar men de andra) men aldrig nånsin innan har du haft så mycket tid för att vara med mig, visst.. det kanske inte är för mig som du kommer ut i kylan varje dag och träffas, det kanske är för honom men inte fan bryr jag mig. huvudsaken är jag får vara en liiten liten del av ditt järta!

okej, nu börjar jag bli så trött att jag inte ser tangenterna ;) 


catching catching bby <33


Kommentarer
Postat av: steffi

älsakr dej meee gmn<3 jag är nt alltid ute för honoms skull jag är de för att får träffa världens finaste bästavän oxå<3333 jag har inget att säga mer än att jag älskar dig och att du betyder så j*vla mkt för mig<3

2009-11-14 @ 21:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0