missförstånd...

okej.. nånting vi måste reda ut här tror jag XDdet handlar om steffi och dogge :P

jag har säkert fått er att tro att det är tillsammans men det är inte sant.. det är bara jag som tycker att de borde vara det så när jag har chansen med en bra bild på dem två tilsammmans så kommer den genast upp på bloggen för att visa hur söta det egentligen är tillsammans :P så alltså är det jag som tycker att de borde vara ihop, så det är inte sant det ni tror.. sen om ni inte litar på det jag skriver i det här inlägget så skiter jag i vad ni tror sen. jag vet hur det är och inte ni, okej?

puss och hej ;)

Kommentarer
Postat av: steffi

hahah XD till hanna och anna??

2009-11-11 @ 19:22:32
Postat av: emme

haha, ja.. och alla andra som också tror det ;)

2009-11-12 @ 15:34:31
URL: http://emmeonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0