idag..

vaknade som vanligt och det var skit mörkt! hade typ både svenska, engelska spanska idag så hade grymmt tråkigt. fick också reda på att jag måste gör mitt tredje omprov i spanskan ;) hehe..
jag, amanda och steffi fick stanna kvar på rasten och snacka en och en med henne. hon dampade över min mobil och sen sa hon att det gick bra på förra omprovet och sa att det va "olyckligt" att jag misslyckades på ett prov igen, eftersom att hon tror jag är väldigt smart bara jag försöker. så nu fick vi ett till omprov, hon rev typ det jag gjorde idag och sa att hon inte ville se det typ för att hon vet att jag kan så mycket bättre och blablabla..

min ursäkt som faktiskt var sann var att jag hade varit sjuk och ingen hade sagt nåt, inte heller när jag frågade om det, sen när jag sa att jag inte alls förstod att hon hade flyttat provet eftersom att vi brukar ha på torsagar så förstod hon XD hahaa.. tjejer, vi äger på spanska alltså XD

aja, tråkig dag i skolan som dagt ^^ sen var jag lite med steffi, tim, dogge och jimmt efter och snackade typ bara lite. men jag skrattade typ hela tiden men aja XD

fick skjuts av pappa hem sen gick jag ner till gallerian och köpte sallad =) mums :P

nu sitter jag och lyssnar på musik och ska börja lägga upp lite bilder =)

puss och kram

(förlåt för det långa, trista inlägget. kände bara för att skriva av mig lite? XD )

Kommentarer
Postat av: anna

Kom igen nu! Du kan juh...

2009-11-18 @ 08:43:51
URL: http://fyrbarnsmorsan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0