fy på mig asså ;)

nu måste jag verkligen bli bättre på att blogga!men känns inte som att jag har haft tid =(...
men iaf, i lördags var jag hos emmy som äntligen har fyllt 13! =)
har inte så mycket bilder därifrån eftetsom att jag lånade pappas gamla kamera som vekligen suger.. kanske har nån bild på mobilen också. (lollo om du läser det här så lägg upp bilderna du tog så att jag kan kopiera)

idag vare skola... slutade fan kl 4 !! ush! men snart är det jullov så man får vell stå ut ;) 
nu håller jag iaf på med läxor! bläää.. imorgon har vi spanska, svenska och matte prov... spanskan kan jag typ redan, svenskan kommer jag aldrig komma ihåg och matten är typ ett låångt terminsprov :P får se hur det går.

ska försöka lägga in bilder snart nån gång också, det var ju ett tag sen.


men fy vilket "långt" och tråkigt inlägg det här blev nu ;S aja, puss på er ;) <33

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0