bilder från idag =)


konstig bild XD emn iaf.. jag, doge och björn

haha.. gjorde på steffis bänk :P (såg bättre ut i verkligeheten :P)

haha, tuffing ;)

dogge får skäll av gun-sofie XD hahaha, man får ju absolut inte ha mössa på sig inne :P

dogge leker fjortizz ;)

min blixt på mobilen e så stark så det blir helt cp när man tar kort i mörkret =S

ere bara jag som tycker det är läskigt med pumpor? XD



det var vell de bilderna som vad tillräckligt bra för att lägga upp XD
blev väldigt mycket på dogge man han e vell den ända som visar sig på bild utan en massa händer och sånt
framför ansiktet :P



pus på er <33


Kommentarer
Postat av: dogge

och jag är snyggast av oss tre killar

2009-11-07 @ 01:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0