bilder...


hahaha, dogge sitter och håller på med "finger boarden" på tekniken XD


söta amanda =)


söta steffi som inte ville vara med på bild. men visst var det en grymmt söt tröja också? =D


hehe XD


haha, finger boarden ajg fick av dogge för att jag ska bli proffs ;) fast det är jag ju redan?


haha, sötnosar =)


som vanligt är det bara dogge som vill vara med på bild XD


älsk <3 haha, ooupss där hann du inte inte gömma dig =D


hahahaha, dogges hår!! XD


älskar dig b-vän ;)


haha XD


haha, läskiga ögon XD


:O


haha, du ser lite "halv" ut tim ;)

 

haha, ja det var vell de ;)
mer bilder imorgon hoppas jag :P
puss och kram <33



 


Kommentarer
Postat av: steffi

men emme du får inte lägga upp nån bild när jag skrattar XD

2009-11-19 @ 15:48:48
URL: http://zisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0