motorcykel

hej igen :)  har tyvär inte fått bilderna av steffi än men idag tog vi ännu fler roliga bilder så om nån dag kommer det antagligen att bli bombat med bilder här :P haha.   vi ställde kameran i en trappa och hade självutlösare på två sekunder ¨så skulle vi springa till en vägg och posera... det roliga var ju att man inte hann tänka vad man skulle göra :P haha. riktigt kul hade vi iaf.

efter att jag käkat så åkte jag och pappa iväg med hans motorcykel. vi skulle förbi farmor med lite papper en snabbis och sen åkte vi till donken och åt en glass och sen åkte vi bara en sväng. jag älskar verkligen att åka motorcykel. att bara kunna köra om bilarna och man behöver inte direkt stå i köer heller :) den motorcykeln pappa har nu är den tredje han har vad jag kommer ihåg iaf, sen har han säkert haft nån innan jag föddes men först hade han en R1 (yamaha)tror jag att den hette.. men efter ett år typ så ble den snodd :/ sen nästa sommar köppte han en ny, svart suzuki och nu har han typ en bmw tror jag.  de första två var typ lite mer sportiga men nu har en som man kan åka lite längre med..



bmw

bmw igen

...och igen

susuki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0