städa :/

hej hej :) humöret på topp och solsken på det, kan det bli bättre?!  däremot en som inte hade humöret på topp var vår lärare linda, som fick dampryck när vi hade vår sista lektion :P haha. hoppas inte dörren gick sönder :S

imorgon blir det grönan!! :) jag och steffi ska dit och jag ska köpa ett guldkort. vi kommer vell hänga lite med lollo och anna men det är tydligen många som ska dit imorgon så man lär vell träffa på nån annan också.
är väldigt sugen på att åka insane.   nån som redan har åkt den?


jahopp. nu försvann mitt glada humör. pappa låter arg som vanligt och vill att jag ska städa rummet. man får vell göra som han säger annars blir det vell inget guldkort imorgon :P



puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0