sjuk :/

har inte varit i skolan idag, är jätte förkyld och nyser och hostar hela tiden.
har inte ens gått utanför dörren idag men funderar på att bara gå ner till centrum och köpa nåt.
gjorde mig i ordning för skolan men 5 minuter innan jag skulle gå så fick jag en nysattack och nös typ 7 gånger i rad så jag bestämde mig för att vara hemma. men det var vell tur det för jag hostar typ helatiden. så himla jobbigt!
så eftersom att jag ändå är sminkad och så så är det ju bara att byta kläder så kan jag visa mig bland folk.



jag bor i en stor nyrenoverad 4:a och nu har vi sålt lägenheten. inatt så drömde jag om att vi flyttade till den risigaste lägenheten jag nånsin sett! ush! det var mörkt och trist och en grej jag gillar med den här lägenheten är att det är mycket fönster + att det är speglar överallt! men i lägenheten i drömmen så var det inte så! ush, så idag har jag gått runt lite bland alla speglar och hoppats på att det kommer vara så i nästa lägenhet också.


stora spegeln i hallen

stor spegel i badrummet

och i garderobs dörrarna så ser man sig själv (syns inte så bra på bild) och vi har 13 stycken sånna garderobsdörrar

inne på lilla toaletten

och så klart, inne i mitt rum


Kommentarer
Postat av: Mulle Meck

Ha, ha, jag vet var du bor.

2009-05-26 @ 20:13:28
Postat av: emmeonly

haha, okej? och du är?

2009-05-26 @ 21:41:53
URL: http://emmeonly.blogg.se/
Postat av: Mulle Meck

Sluta spring på Grönan, det kan vara farligt för dig. Jag såg dig nog.

2009-06-06 @ 15:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0