pizza

åh nej... fast i fällan igen... johan (mammas kille) kom nyss upp och frågade om jag ville ha pizza och om alla andra ska äta det så går det ju inte riktigt att tacka nej för annars får jag ju fixa nåt själv :/ så nu var man där igen, sittandes med en pizza framför mig. vi bor ju bara några meter ifrån ivanders pizzeria så jag var nyss där och sa vad jag ville ha och sprang tillbaks för att blogga lite så kommer johan upp med meten sen.. blev nån som hette mexicana tror jag...
ush. inte bra det här asså. jag kmmer sluta som de där tjockisarna som är med i bantningsprogram som "du är vad du äter"  ahh!! :S det här blir nog sista pizzan för min del


haha, så här ser jag ut som tjockis..
vist är jag bra på att rita? hihi

Kommentarer
Postat av: secret

asså alla tycker inte att du ritar bra....

2009-05-15 @ 17:12:54
Postat av: Anonym

visst stavas med två s , daah

2009-05-18 @ 13:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0