fler bilder :)

hej igen :) här kommer de bilder jag har tagit sen i... hmm.... sen förre fredan tror jag :P haha. så det blir vääldigt mycket :P haha.


Fredag,Amanda kommer på rasten med sin underbara hund Bosse



älskar våren (L)



min lilla kusin döptes

lillasyrran thelise  och lillebrorsan vilgot, men blev tyvär ingen bild på minea






haha. var tvungen

söt som sockar älsk.

haha. flätor i skolan, vad hände?

såhär såg man ut på valborg utan alla varma kläder i bakgrunden

såhär såg man ut idag

thights, grått långt linne, vit kofta

Kommentarer
Postat av: SECRET!!

ofta man ser flätorna...

2009-05-11 @ 17:48:47
Postat av: Anonym

palla göra pushup...

2009-05-18 @ 13:13:35
Postat av: stephanie

du är en riktig hora om du vill så kan du visa din bröst mera jävla hora hi

2009-05-18 @ 13:18:08
Postat av: ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

hora

hora

hora

hora

HORA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-18 @ 13:21:47
Postat av: anna

vilket jäkla språk :(



Du e jäkligt snygg min fina!!

2009-05-23 @ 11:08:31
URL: http://fyrbarnsmorsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0