bråk...

assåå ååh vad mycket bråk det är bland oss tjejer nu... det är om så himla larviga saker som t.ex att man skojjar och tar nåns sko men sen kommer det upp fler grejjer som att man aldrig förstår att man har gjort fel. vi bråkar verklien om allt just nu och jag har mist en otrolig vän.  tänk hur bra ni killar har det som inte behöver tänka på vad ni gör och säger till en kompis.. eller jo, klart ni måste göra men inte på samma sätt... ni måste inte gå och oroa er över att er kompis ska bli sur för ingenting och sen att det ska bli som 3:e världskriget! ååh.. jag är så trött på at vara tjej!


p.s. förlåt för en vääääldigt dålig uppdatering!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vaddå mista det var du sj som nt ville ha min som bvän längre. det var ditt val! det är du som hatar mig men jag älksra dej. det är du som nt vill ha min som bästis, men su kommer alltid finns som min bästis. hur fan tänker du! du gör mig ledsenm nu kommer jag ju aldrig bli glad igen. det var du som gjorde mitt liv roligare du säger sj att du hade roligast med mig men vf vf just mig du ska mista? hur fan kan man bara mista bort en vän sådär särsilt sin bästavän! :'(

2009-05-13 @ 21:25:10
Postat av: Anonym

om du tyckte jag var en sån otrolig vän, vf vill du nt ha mig då? det var ju DU som nt ville vara bvän längre.

2009-05-14 @ 14:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0