bilderna!

haha. nu har jag fått bilderna av steffi. det var ju våldigt många bilder som vi gjorde konstiga miner på och så så vi har täckt över vissa ansikten.


haha. jag leker med nånting som hänger uppe i taket

jag och steffi

från vänster, amanda jag steffi lollo och emmy

haha. kamran gjorde en fläck på mig

eh och igen??  vad har edn där kameran emot miitt svarta linne egentligen?

jag och steffi, fan vad mörkt hår man hade på den bilden

jag och steffi älsk <33

jag och steffi

 älskardejj

eh??

steffi älsk <33

haha, vi hann inte riktigt fram till dörren innan det lev ett kort

haha

haha. jag ligger lite cp. ser ut som om jag bara har ett ben

ush vilket hår :S

haha??

jag lollo och steffi


jag lollo och steffi

jag och steffi <33

steffi och jag

ni kan inte ana hur mycket vi skrattade

var faktiskt tvungen att täcka över

Kommentarer
Postat av: Anonym

du täcker ju över dig på varenda bild.......

2009-05-21 @ 18:01:08
Postat av: Kim

nej varför täckte du över dina bröööööst!

2009-05-25 @ 13:20:53
Postat av: emmeonly

för att de är för snygga för att visas ;)

2009-05-25 @ 14:29:21
URL: http://emmeonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0