4 dagar :S

oj! står att jag inte har blogagt på 4 dagar och en timme nu...  det är bara det att det inte är lika kul och blogga när man inte kan lägga upp bilder.. är hos mamma nu och kortläsaren är hos pappa :/ men anna har skickat lite oliga bilder nu och imorgon så ska jag till pappa. längtar efter min stora sköna sääng <33 jag sover fan som an stock i den sängen :P

hade så himla svårt att komma upp imorse.... var så jävla trött...  var förseten inte med lollo och emmy aoch amanda så mycket idag utan jag och steffi gick runt lite själva och tog massa bilder i källaren. (de bilderna kommer imorgon) på torsdag är det ju klubb glamour men ska inte gå... för det första är jag ju faktiskt inte 15, för det andra har jag inte köppt biljett och för det tredje så har jag ingen och gå med (tror jag) sååå aja... nån annan gång då...    ska iaf vara med anna,lollo och ogge och sen kanske emme amandra och steffi älsk kommer hoppas jag. kul med många :)
föresten så såg jag nu att de flästa bilderna var rätt pinsamma så lägger inte upp så många



jag och lollo

sååå söta <333




aja... det blev tyvvär bara de bilderna idag :/ kommer fler på mig och steffi imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0