Vidja!

hej! har varit ute på vidja hela dagen, min syssling har fyllt 12 så vi var där och firade henne, vi badade och proppade i oss massa godsaker :P haha, men idag har jag också solat min bleka mage! förut var det bara färg på ryggen men nu har jag lite på magen också XD  jag, johanna (syssling) och minea (lillasyster) gick ner till vattnet lite senare också och tog lite bilder! :P


hahaha, snygga ben vi har ??

haha, johanna, minea och jag

haha, vi hade självutlösare så jag hann inte riktigt fram

snygga johanna ;)

haha, det var meningen att jag skulle ta en bild på mig men johanna la till en snygg pose i bakgrunden :P

lillasyster

jag

johanna sötnows

lillasyster minea

jag :P

johanna

haha, det ser ut som om jag har en blåtira på den där bilden :P

haha, en liten lekstuga som finns ute på vidja

morsan :P haha, nu borde hon vara stolt när hon får vara med på en bild i bloggen ;)

lillebror


det får räcka med bilder :P

puss och kram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0