steffi peffi <33

ska träffa steffipeffi imorgon! :) det blir bara vi två och vi vet inte riktigt vad vi ska göra men vi kommer vell typ gå runt lite.. =) vi ska träffas på dan för jag ska försöka vara hemme till 6 för vi ska åka till landet sen.
 
är verkligen inge sugen på att åka dit men eftersom att alla andra ska fira midsommar där så gör vell jag också det :P om jag stannar hemme så kommer jag vell bara ångra mig eller nåt, hörde att johan hade fixat och lagt i båten så det blir ju kul! =)

ska träffa steffi runt 2 typ så innan det ska jga packa! vet inte hur länge jag kommer vara där men det kommer ju antaglign inte bli några inlägg under den tiden. men ska försöka ta massa bilder. men frågan är ju vad jag ska ha med mig!?? nånting till midsommarafton så klart men vad mer? och jag ska nog ha med mig en klänning till midsommarafton men också nånting annat ifall det blir jätte kallt.

får se hur det blir, puss på er <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0