skolavslutning

äntligen så är det skolavslutning! och vad är bättre att börja sommarn med att jag är sams med alla? toppen :)
efterssom att det är lite kyligt idag så ska jag nog ha vita jeans och något sött till.


glömde föresten att blogga igår men var iaf på grönan med klassen... de åkte hem 4 men så klart så stannade vi tjejer och kanske några till.  det blev lite bråk mellan tjejerna men hoppas det löser sig idag om det inte redan har gjort det.
och nej, jag åkte inte frittfall. och tänker nog inte göra det heller på ett tag :P  även fast typ alla tjetar.. specciellt marko dårå (AA) men inge frittfall för mig!


Kommentarer
Postat av: Välling!

F.. snygg!

2009-06-11 @ 15:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0