polisen var nyss här.



polisen ringde nyss på dörren. treodde det var mamma och att johan skulle öppna så jag satt kvar framför datan men så gick jag ner och då har polisen öppnat dörren och gått in. och in i min famn kommer min lillasyster thelise springande. hon hade tydligen tagit på sig jackan och stövlarna och gått ut.. hon hade gått till tunnelbanan där två tånårstjejer hade hittat hemme och ringt polisen. polisen hade ringt på några och de hade känt igen henne och visat vägen hem till oss så nu har min tre åriga lillasyster åkt polisbil för första gången :P
och allt det här medans jag satt framför datan och alla andra låg och sov! :S

får se vad mamma säger när hon kommer hem :P messade henne nyss....

puss och kram

Kommentarer
Postat av: anna

hon e fyra ;)

2009-06-14 @ 00:23:13
URL: http://fyrbarnsmorsan.wordpress.com
Postat av: Mulle Meck

Hej där! Om man bara är 4 år är det ok att åka polisbil, inte om man är fyllda 13. Själv har jag åkt polisbil i min ungdoms dagar (17 år tror jag visst att jag var) men bara privat, blev hemskjutsad av en trevlig poliskonstapel efter arbetet i Parkadens garage. Lite kärlek kanske.

Puss o kram

2009-06-14 @ 13:24:03
Postat av: mormor

FY vad läskigt,fick gåshud över hela kroppen,vilken tur att hon mötte rätt personer.

2009-06-18 @ 14:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0