jag är vaken, fortfarande..

hej hej, när man sitter i soffan och är den ända som är vaken, tvn är avstängd och man inte har nånting att gå in på på datan... då är det dags att gå och lägga sig... det är ju ljust som fan och det har inte direkt varit mörkt innan heller så det är ju typ ljust dygnet runt nu på sommaren :P johanna och minea ligger och sofer här i soffan men lite ihoptryckta.. så jag får vell gå upp och sova i stora,sköna sängen dårå, thihi! men jag vet inte hur jag ska göra nu... antingen sitter ajg här tills jag blir så trött att jag kommer somna så fort jag lägger mig i sängen eller så går jag upp till sovrummet nu.. men tänk då om jag bara ligger där klarvaken och inte kan sova... beslutsångest.... hm...

hehe, är så trött så jag sitter och funderar på jätte konstiga saker... ena sekunden tänker jag på nåt så att jag sitter här och fnissar och försöker vara tyst och inte börja garva rajt ut.. och andra sekunden tänker jag på nåt jätte tråkigt och får tårar i ögonen.. och dess utom så skriver jag jätte onödiga grejjer i bloggen nu... men det är bara för att jag har så tråkigt .

åaah.. ska jag gå och lägga mig eller sitta framför datan??..............



hihi, kom ju på värsta bra iden.. att jag inte tänkte på det... jag kan ju fasiken ta med mig datan upp till sängen jue :P

hehe..

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0