imorgon-

imorgon skulle den saknade täss ha fyllt 16 :'(
kan verkligen inte förstå hur de där två jämngammla 16åringarna kunde mörda nån som henne. hur fan tänker dem egentligen? att likssom vara 16 år och mörda nån i ens egen ålder som man bara hade en"liten flört" med!? och hon den där tjejen, som tvingade  honom att döda henne.  de förstör ju sina egna liv och kommer ju få gå och tänka på det där i alla år som kommer, och de har ju inte bara förstört täss, och deras egnas liv, tänk thereses familj och vänner!!
när jag bodde i sköndal i ett raduhus så var jag ofta med en tjej som hette felicia. felicia var täss bästa vän, vi bodde på samma gata och det hända att jag var hemma hos felicia. jag kan inte sluta tänka på hur hon borde känna just nu och jag tycker det är starkt av henne att försöka gå vidare med ett leende på läpparna :) 
( felicias blogg:  http://www.akerstroms.blogg.se/ )


Kommentarer
Postat av: anna

Ja, fy så hemskt :(

2009-06-17 @ 12:35:11
URL: http://fyrbarnsmorsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0