festing!

fy fan vad äckligt! jag hade en festing! jag vet inte riktigt vad det heter där den satt men typ lite på axeln bakom typ.. eller asså typ på ryggen men högt upp till vänster!! fy vad äckligt och jag är själv hemma så jag var tvungen att ta bort den!
det kom en kille och lämnade ett paket hem till oss och sen när han skulle gå.. han bah: vill du veta en sak?.
aa sa jag och då sa han att jag hade en festing! guud så pinsamt och gud så äckligt! det här är en andra festingen jag har haft i mitt liv vad jag kommer ihåg.. kanske har haft nån när jag var liten, inte vet jag.


men aja, nu har jag spolat ner den i toaletten :P

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mulle Meck

Festing stavas faktiskt fästing.

P&K



PS Hur är det med stavningen lilla gumman DS

2009-06-25 @ 22:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0