falska sniglar :P

hej! har nyss varit och storhandlat med lillasyrran och hennes pappa. men nu håller de på att göra falska sniglar :P haha, men det är champinjoner (stavning) som man fyller med nån typ av vitlöks smör med typ lite chili och kryddor i :P alltså inga sniglar i! ush, skulle aldrig äta det! haha,

ush, börjar tröttna på det här vädret asså! men jag tror att det var på tisdag typ som det ksulle bli runt 18 grader! :)
nån sötnows som vill följa med till grönan då?

p.s.   om ni undrar vf ni inte kan komma in på min och steffis blogg så är det för att staffi har tagit bort den.. men jag tänkte börja köra med att några kompisar får göra lite gästinlägg lite då och då när de hittat på nåt kul :P


puss och kram


jag och steffi sönows <33

Kommentarer
Postat av: Mulle Meck

Jag, kanske?

Puss

2009-06-14 @ 20:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0