bildbomb!

hej! igår gick jag igenom hela min garderob hos mamma och då hittade jag en påse med kläder och där i låg också KORTLÄSAREN! gud vad jag har saknat den! så nu lägger jag upp alla bilder som aldrig kom upp på bloggen innan.


jag och lillasyrran är ensamma hemme så vi pasade på att ha lite ensam "tjej" tid :P

på med mjukisdräkten så klart

sötisar

haha, jag målade den på bilden i skolan

i skolan

småsyskon

haha, det var ju soligt ute?

haha, sitter i bilen

egobild

en till :P

haha, massor av egobilder

haha, jag posar lite i mina nya kläder

jag och emmy

emmy och lollo, sötnowsar <33

jag och lollo

var i parken med steffipeffi älsk <33



aja.. det får räcka

Kommentarer
Postat av: anna

kul :)

2009-06-17 @ 12:37:43
URL: http://fyrbarnsmorsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0