geiranger

hej! nu är vi på ett hotell i geiraanger... det är verkligen jätte fint här så om ni åker till norge,åk till geiranger.!

idag har vi åkt 17 mil bara, men vi åker nog längre imorgon..



den här vägen (trollstigen) åkte vi idag. om man kollar riktigt noga så ser man i bergen hur vägen går

det finns jätte många fina vattenfall här och allt vatten är typ helt is blått och ser jätte rent ut (vilket det också är)


det här vattenfallet åker man förbi när man åker på trollstigen

haha, vi åkte förbi lite lösa får och kor



när jag kommer hem lägger jag upp mycket mer bilder... så då blir det BILDBOMB!

PUSS OCH KRAM =)

Kommentarer
Postat av: Välling!

Kul!

2009-07-06 @ 15:11:26
Postat av: anna

Haha cool väg :)

Va mysigt ni verkar ha det

2009-07-06 @ 23:12:34
URL: http://fyrbarnsmorsan.wordpress.com
Postat av: Helene

Hej,hej Helene heter jag ;) Jag känner din mamma... Var bara tvungen att kommentera!! :) JÄTTEFINA bilder!!! Hoppas ni hade mysigt;)

2009-07-09 @ 17:30:59
URL: http://misshelli.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0