en dag med steffi =)

hej! har varit me steffi idag, jag hade lovat henne att jag skulle ringa henne kl 11 men jag vaknade halv 1 :P hehe, ledsen för det seffi <33

vi åkte iaf till farsta först och sen till söder för att kolla  om det fanns nån bra bio men vi hade ingen lust sen.. så vi åkte vidare till gallerian och gick runt lite där, roligt hade vi iaf =) vi har ju inte träffats på rätt länge, men nu åker hon til landet i en vecka :/ saknar henne redan <33


haha, såg dem här inne på topshop, snacka om högklackat :P

haha, på väg ner till topshop, jag och steffipeffi <33

dagen outfit , svarta jeans rosa tubtopp och vit kofta

haha, steffi hittade en rockring :P (vi var ju såklart tvungna att gå in i leksaksaffären och larva oss lite :P)

haha, sötnows <3

hahaha ?

kolla vilken stor nalle vi hittade! :O (haha)

steffis dröm outfit, (highschool musical dräkt)

inne på leksaksaffären

steffi ska jobba med grävsmaskiner när hon blir stor så det är nog lika bra att hon börjar öva redan nu ;)

och jag hittade min drömklänning :P

steffi <33

älsklingen <3

hahaha, en badmössa inne på lagerhouse


haha, steffi är inne i en tvättmaskin :P



bilder på vad jag har köppt kommer sen...

Kommentarer
Postat av: steffi

hahah saknar dej oxå redan! XD <3 men skit titta liksom på den bilden jag sitter på den där stora nallen. jag ser ju helt miffad ut.

2009-07-10 @ 22:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0