god morgon =)

har precis gjort mig i ordning.. sminkat mig osv.. sitter i rummet och lyssnar på musik.

fick frukost på sängen idag :P mums mums, macka och nån fruktdrink =)
men var så jäkla trött så jag la mig först bara under täcket och försökte låta bli att verka sur XD hehe.

ska typ bowla idag men jag venne riktigt.. mår lite illa och det är ju faktikst dan innan nyår och efterssom att jag inte vet när vi åker till dalarö (??) så vill jag ju fixa skor och det så snabbt som möjligt :P har nog allting förutom det.. men kanske ska en tvart tight klänning istället för ett långt linne.. ahha låter tråkigt men sen ska jag ha en av jackorna jag köppte igår.. får se hur det blir. kommer säkert ändra några grejer sen också..

hörs lite senare. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0