dagen.. :P

hej hej =) har varit själv hemma idag, tröttnade på att sitta och kolla på tv så jag gick ner till gallerian idag igen :P shoppade lite mer idag =) fast jag hittar itne det jag letar efter.. aknske för att jag går i samma tråkiga afärer hela tiden? ska försöka hinna med att hitta ett par skor som jag ska ha på nyår.. jag vill inte ha helt platta skor men heller inte för hög klack, för då blir till och med längre än typ pappa och alla ;S nackdelen med att vara så lång =( skor med klack är mycket, mycket snyggare men jag blir alldeles för lång =/

aja.. när pappa kom hem så åkte vi en snbbis till ikea och köpte en bokhylla. har inte så mycket förvaring i rummet så det blir så stökigt hela tiden :P får se hur det blir..

iaf. köppte lite grejer på gina idag och sen lite strumpor och grejer på h&m..
lägger in snart när jag fört över bilderna till datan =)

puss och kram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0