bio..

var på bio idag =) med anna, lollo och malin.. åkte hem direkt efter tyvär =/ vi såg på avatar 3d. ganska bra faktiskt. väldigt lång också. 2 timmar och 40 minuter.. efter gick jag ett tag i gallerian.. köpte lite inne på gina för mitt presentkort.. visar sen. sitter vid pappas data nu och kan inte lägga in bilder...

försöte hitta en nyårsklänning idag... gick runt i varenda affär tror jag och kollade men egentligen vet jag ju inte ens vad ja letar efter.. ska kolla lite på nätet nu om jag hittar nån, ska ju hinna köpa skor som passar till, smycken och kanske nån liten väska?vill ha som en midje kofta eller nånting, svårt att förklara.. sen ska jag typ köpa ett par varmare skor nu när det kommer bli så kallt.

nu sitter ja i soffan hemma hos pappa och kollar på nån grej på tvåan ^^ äter glass också XD

men snart ska jag börja äta nyttigt, annars lär jag vell bli värsta tjockisen av all mat och sånt man äter på lovet =/

aja, hörs sen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0