grekland =)

hej, oj vad länge sen det var jag bloggade, har inte bloggat på 2 veckor och 1 dag... :S sry för det!
jag har iaf varit i norrtäle en vecka typ för vi hyrde ett hus där så körde vi dit båten och så =)

men imorgon drar jag till grekland med pappa =) plandet går typ 20,45 så vi kommer vara framme typ mitt i natten i grekland, ska bli så himla skönt ;D

igår var jag iaf med anna och lollo, vi drack massa monster och hade as kul =) men lollo gick hem efter ett tag och då gick jag och anna till donken sen sov jag hos henne, vi var uppe till typ 05 och snackade,

och föresten så går det ju inte att messa mig nu... jag har tappat bort min mobil inne i stan, jävla klant asså ^^

aja, när jag kommer hem från grekland så ska jag ta tag i bloggandet ordentligt =)


puss och kram <33

Kommentarer
Postat av: välling

Ha det så bra, hoppas att det blir superbra!

2009-08-05 @ 16:09:38
Postat av: anna

Saknar dig redan!

Älskar dig!

2009-08-06 @ 23:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0