väskor+skor+jag=SANT!

haha. ja... jag räknade hur många handväskor jag har. det blev ganska många men en tjej kan vell eldrig ha för många. förutom när de inte får plats längre. jag hade iaf 16 stycken! e det inteunderbart!? så synd bara att man inte kan använda alla på en gång! haha. men när det blir sommar och varmt så kan ajg använda de lite mer. de flästa jag har passar mer till sommarn.

skor. nu när jag har så himla många väskor så kan man ju alltid lägga ur pengarna på skor istället :D  för nån vecka sen så köppte jag ett par friis & co klackar som jag hade på fetsen för 640 kr men som egentligen kostar 800 så trots allt så känade jag ju  160 kr! haha, (för er som inte vet det så är jag faktiskt inte blond!)

men nu ska jag börja göra mig i ordning. har nyss tvättat håret och ska nu börja sminka mig, fixa håret, välja kläder osv.
tänk hur svårt vi tjejer har det egentligen. vi kan inte bara ruffsa till håret med lite vax eller nåt utan det är mycket mer krångligt.. men aja. ibland är det ju verkligen värt det. som t.ex idag när det är så himla grått ute. men ser verkligen blek ut i det här vädret tycker jag..         lägger ut bilder sen hur jag ser ut idag :) men kan nog ta en lite stund. måste ju fixa också XD puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0