vad gör jag i köket?

hej!!! gus så kul jag har haft! har nog aldrig haft så kul utomhus! det ärndå tråkiga vr att man jämt gick runt och tänkte på att älskade steffi saknades! jag räknade ut hur många timmar jag hade varit vaken i sträck. det blev 39 timmar :P haha. så jag somnade på soffan igår kl halv 9 typ och när pappa väckte mig och sa att jag skulle gå och lägga mig så hade jag trott att jag gick in i mitt rum fast jag gick in i köket!? haha. när jag var på väg hem igåt så känndes det typ som om jag var död eller nåt. jag hörde röster och var skit rädd för jag ekligen hörde några prata som om de var jätte nära och sen typ några minuter senare så märker jag att det går två stycken nån meter framför mig. haha. så borta! och gud vad vi var flum! haha. och gud vad jag höllt på med alla killar som gick förbi! haha. vinkade verkigen till alla så de måste ha trott att jag var störd. och så höllt jag på att ramla in i staketet för jag trampade i en grop! sååå kul! vi drack monster så det var ju lite mening att vi skulle bli flummiga :P och när vi gick på en gångväg så cyklade det förbi en kille som går i nian i vår skola som har haft en gympalektion med vår klass! han stannade vid oss och snackade och frågade vad vi drack och sånt :P haha. så snällt ;) haha. jag har massor med bilder att lägga upp så ta god tid på er :P
men tydligen så blir det små bilder :/


lovisa är nöjd

jag och lovisa

hehe, jag och lovisa igen

nån spray vi köpte

jag anna och lovisa

ogge

jag och lovisa

haha. han som cyklade förbi

anna

haha. vetefan vad jag håller på med?

jag lovisa och anna

ute och går :P

jag och lovisa

lovisa och jag

jag lovisa och emmy

coola lollo

lollo igen

coolaste bilen jue! på mig oh lovisa

jag

jag och lovisa

lollo

lovisa, haha

lollo

jag och lollo

lollo och anna

lollo och anna

haha. jag, anna och lollo

jag lollo och anna

lollo

lollo igen

lollo jag och anna

lollo och anna

jag och lovisa och nån alexandra som står bakom :P

lovisa

jag och min monster, det behövs för att hålla sig vaken hela natten

haha. lollo har ritat lite

jag och lollo

lollo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0