solig dag. :D


jag ska strax gå till skolan, har gympakläderna på mig :P.

sfter gympan har vi slöjd. sitter och väntar på slöjdläraren.

och amanda har faktiskt tagit hål i näsan.

hanna har nya skor, björnborg.

i slöjdsalen.

det är rast och vi e nere vid gungorna. och steffi verkar ha lite sand i sin tröja :P.

vi tar kort på våra skor som man jämt gjorde förut.

jeg e hemma hos pappa och längtar tills det är ännu mer sol så att jag kan använda de här :D.

jag kollar i min tomma garderob hos pappa. men imorgon kommer det in mycket nytt hoppas jag ;P.

jag chattar med steffi om vad jag ska blogga om.

och äter lite onyttigt-chips.

och nu måste jag göra läxor :/.


puss på er xoxo emelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0