kompisars föräldrar?

okej, visst. jag förstår att ni vill ha koll på era barn och så men att hålla koll på dem genom min blogg och kunna läsa vad vi har gjort är vell ändå dumt? att likssom "spionera" på vad era egentligen oskyldiga barn håller på med. jag säger inga namn men du vet. jag lovar att din dotter är helt oskyldig och om du inte gillar att hon dricker energi drycker på helgerna så kan jag trösta dig med att hon har bara varit med och druckigt det en gång och då handlar det inte om en hel burk utan att hon bara har smakat nån klunk från våra. vi blir bara på bättre humör av det och kan fortfarande skilja på rätt och fel. ni föräldrar som oroar er  behöver egentligen inte göra det för jag svär på att era barn sköter er mest av alla. fortsätt att bry er men låt oss leva fritt bara :)
p.s. ni får fortfarande läsa min blogg så klart men inte utnytja det som ett sätt att hålla koll på oss ;)
puss och kram


Kommentarer
Postat av: steffi

hahah den var bra emme! :)

2009-04-28 @ 19:32:51
URL: http://steffipeffi.devote.se
Postat av: anna

ja faktiskt

2009-05-23 @ 11:11:03
URL: http://fyrbarnsmorsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0