kallingar och tomteluvor! :P

haha, måste ju bara berätta vad som hände idag. faktiskt så var jag bara hemma i tråkiga stureby när det hände. vi stog på frasidan och snackade  och då gick det förbi två kilar i 18 års åldern i bara kallingar och tomteluvor :P haha. riktigt kul :P det var precis när alla gäster som hade varit här och firat tilla skulle gå så vi var kanske 13 pers som stod och garvade åt det. haha. var synd att man inte hann ta en bild så att jag kunde ha lagt ut det på bloggen. kanske lite pinsamt och springa efter å ta kort och det skulle vara lite elakt :P haha. annars har inte så mycket hänt. jag har bara varit hemma men jag har iaf varit ute hela dagen. och sen så var det  ju massa folk här och grattade min lillasyster thelise som fyllde år igår. och sen så vill jag bara säga förlåt till steffi att jag inte hörde av mig eller nåt men vi kanske kan ses imorgon :)

puss på er (L)


Kommentarer
Postat av: steffi

hahah gör inge

2009-04-14 @ 12:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0