grävmaskin

nu när det börjar bli skönt ute så håller vi på att fixa på tomten.. vi ska jämna ut marken på baksiden och flytta på bil infarten på framsidan. och senare så ska vi göra om vårt garage och isolera och lägga nytt golv och fixa så att det blir fräsha rum :) och ett av dem blir mitt. ska få skit stor garderob (dubbelt så stor som mamma och johan DELAR på!) och så kömmer det finnas kylskåp och typ 2 spis plattor och så. det andra rummet kommer vell antagligen min lillaryrra att få och det bra hon kommer att ha i sitt rum e en dörr till baksidan. men som tur e så kommer dörren till mitt rum vara precis vid ytter dörren så jag kommer kunna smita ut jag med XD haha. aja. så här ser det ut på tomten just nu iaf:

framsidan när vi gräver bort gamla p-platsen

framsidan igen

och så här ser det ut på baksidan- kanske inte så snyggt än så länge :P men snart så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0