fy på dig emme

ajaj. verkliiigen dålig uppdatering idag! men har verkligen varit fullt upp här :P massa småbarn och tillan som fylle år. :) (grattis på 4 årsdagen syster yster)  annars har det inte hänt så mycket... micke (morbror), fia (morbrors tjej), linnae (kusin) och morfar var här idag. jag måste ju bara säga att jag var grymt duktig på att gräva med grävskopan! haha. grymt kul :P men tycker fortfarande att den är lite läskig. så nu har vi böjat jämna ut och det börjar faktiskt bli bra, det är bara lite kvar och sen så måste vi fixa gräs och så också. och min mogna morbror micke bärde upp mig och la mig i jorden så för första gången typ så blev jag riktigt riktigt smutsig!  tyr att man hann byta om innan till mjukisbyxorna iaf. gick upp halv tio idag så jag är riktigt trött nu. det är tidigt för mig :P haha. men ska faktiskt ställa kl på ungefär samma tid idag så att man inte ligger och sover hela dan imorgon. vill ju vara vaken så länge som möjligt när solen skiner :) och måste verkligen duscha imorgon bitti.  sov så gott <3  puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0