Första skoldagen :/

visst, det är jätte kul att träffa alla kompisar man inte har träffat på hela lovet och så men skolan är verkligen piss! allt går så segt! just ´nu har vi IT. vi slutar typ halv tre :( men  imorgon så får vi sovmorgon till kvart över nio! så det blir en extre timme att sova (A) och sen så slutar vi ju tidigt också. 20 i två! gud så skönt!  och efter kanske bio och lite shopping med steffi :)

igår så fick jag skjuts av mamma till woken nära där pappa bor eftersom att nu är det pappas vecka.. men jag ska typ vara hos pappa en vecka mer än jag ska men vi får se. har skönast säng hos pappa men det är närmare till skolan från mamma så det är svårt att bestämma vem jag ska vara mest hos.

men nu kommer lärararen och säger till mig snart tror jag så jag antar att jag måste sluta skriva :( skriver mer när jag kommer hem. puss puss <3


skorna jag antagligen ska köpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0