en dag med steffi :D

vaknade kl nio idag eftersom att jag skulle hem till pappa och hämta skor, jeans och kortläsaren (så att jag kan blogga)
och kl 20 över 12 så skulle jag möta steffi.. hur skulle det gå? aja. tillslut hann jag och steffi som har sånt tålamod gick med på att ta en senare t-bana. iaf, vi åkte till farsta och gick runt lite och sen åkte vi in till stan. hittade ett par skitsnygga skor idag som fanns lite överallt (t.ex dinsko,dna m.m) men då hade jag redan shoppat upp allt :( aja, sån e jag.. och nu när jag kom hem så räknade ajg efter lite snabbt hur mycket pengar jag har gjort av med den här månaden.. sammanlagt blev det lite mer än jag trodde, hela 4000 kr! jag trodde verkligen att jag hade blivit bättre på att spara men nope!            ............  här kommer bilderna................


farsta med steffi <3

tog en latte i stan

och är man en tjej som älskar choklad så.... ja...

haha, jag och steffi i rulltrappan :P haha. bilden har dragir ut sig lite :P

och steffi hittade hennes dröm-solglasögon. not ;)

haha. och jag mina :P  

de snygga skorna

mitt nya favvo läppglans

fina steffi



här kommer iaf bilder på kläderna jag köppte :D

blåa jeans-leggings från gina

vita jenas-leggings från gina

grå tröja från gina

ljusblåa jeans från JC


komentera gärna vad du tycker var finast :) och vad du tyckte om allt det andra :)

puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0