back on track!

hej igen! har ingen aning om vf jag inte har skrivit på bloggen på länge. har inte haft nåt kul att skriva om men jag vet att det inte är nån ursäkt. men iaf.  det ända roliga jag har gjort efter att jag skrev sist var att jag var med lollo,steffi,anna,emmy och ogge på bio. vi var och såg 17 again. den var väldigt bra och rolig :) nu har jag nyss varit på ett möte med alla sexor om att det är nån som håller på med stinkbomber där våra klassrum är :P haha. alla vet vem det är men det är ingen som vill tjalla, men nu sitter jag brevid steffi och "jobbar" med ett projekt på IT:n. vi håller på med powerpoint och snart somnar jag av uttråkning! haha. ludde (papas tjejs son) ska typ ha en kompis hemma idag så jag kommer nog hålla mig inne på rummet och så ska jag gå ner till centrum och ta ut min månadspeng från pappas kort :P det blir ju shopping med steffi imorgon!! :D har bestämt att jag ska köpa lite nytt smink, puder och fundation typ och sen ska jag kolla på plattång också. den jag har är helt cp cå nu lånar jag pappas tjejs. och på fredag så blir det filmkväll hos anna med ogge,anna,lollo och sen så hoppas jag verkligen att steffi,emmy och amanda kan följa med också :) ska bli kul. men nu ska jag läsa lite på andras bloggar och sen så ska jag nog fortsätta med powerpoint grejen så att man blir klar nån gång :/  puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0