avundsjuka.

avundsjuka är verkligen nåt jag hatar. att man är avundsjuk på att nån har snyggare kläder, är snyggare och massa sånna saker. men det är när når är avundsjuk på mig jag blir riktigt irriterad! när nån t.ex bli avundsjuk över att jag är med nån annan och har kul med andra. sånna personer kan jag inte ´vara med hur mycket jag än vill. allting är alltid perfekt mellan två presoner tills den där avundsjukan kommer in, då blir det som en mardeöm!


är man så nära som vi så ska det inte behöva finnas nånting emellan, ingen avundsjuka heller






Kommentarer
Postat av: Hanna

vem är avundsjuk? <3

2009-04-28 @ 18:52:46
Postat av: hemligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jah har inte skrivit den kommenatern... det e väl nån annan...

2009-04-29 @ 12:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0